فیلترشکن رایگان برای همه

دسته‌بندی نشده

🎁🎁🎁 عـــیــدیِ مــا به شمــا🎁🎁🎁

اکانت رایگان 20 روزه و 30 روزه انواع فیلترشکن هم برای گوشی و هم Pc برای همگان بی قید و شرط 👍

کانکشن هوشمند parsvpn رو برای استفاده اکانت عیدی میتوانید از گوگل پلی جستجو و نصب کرده و برای pc هم از سایت قسمت آموزش اتصال. کانکشن هوشمند Windows.

جهت دریافت اکانت های رایگان :

  • اکانت 20 روزه رایگان: به پشتیبانی پیام داده و اکانت 20 روزه رایگان برای * تمامی سرویس ها * بگیرید.
  • اکانت یک ماه رایگان(قابل تمدید به 2 ماه رایگان): در صورت ارسال نظر و امتیاز 5 ستاره در صفحه گوگل پلی برنامه اندروید پارس و ارسال اسکرین شات، اکانت 30 روزه رایگان تمامی سرویس ها بگیرید.

همچنین در صورت خریدفیلترشکن یا تمدید هم به پشتیبانی پیام داده تا اکانت شما یکماه اضافه تر شارژ شود .

توجه:

اکانت های هدیه برای عیدی شما عزیزان کانال مشترکان فعلی و همه افراد حتی اشخاص جدید میباشد و به عنوای عیدی در نظر گرفته شده که هم در خانه بمانید و هم برای نمایش کیفیت سرویس های پارس وی پی ان و برای مشترکان فعلی جهت تمدید و خرید و.. ✔️

پشتیبانی     @pars_support
کانال تلگرام  @parsvpnofficial
ربات جدید    @parsvpns_bot

اینستاگرام  parsvpn.online

برای خرید VPN اندروید و فیلتر شکن ارزان به سایت  Parsvpn.online  مراجعه کنید

ویروسهای کرونا چیستند؟

ویروسهای کرونا یک فامیل بزرگ ویروسند. بعضی از ویروسهای کرونا در انسان بیماری ایجاد می‌کنند و سایر آنها در حیواناتی مثل خفاشها، شترها، و گربه‌های زباد. ویروسهای کرونای انسان معمولاً بیماری ملایمی ایجاد می‌کنند، مثل سرما خوردگی ساده.

به ندرت، ویروسهای کرونای حیوانی تکامل پیدا می‌کنند تا انسانها را عفونی کنند و بین انسانها پخش شوند و بیماریهای شدیدی را ایجاد کنند مثل Severe Acute Respiratory Syndrome (SARS) (سندروم تنفسی شدید) که در سال 2002 ظاهر شد و Middle East Respiratory Syndrome (MERS) (سندروم تنفسی خاور میانه) که در سال 2012 ظاهر شد.

ویروس COVID-19 چیست؟

COVID-19 یک گونه جدید ویروس کرونا است که قبلاً در انسان شناخته نشده بوده. این ویروس برای اولین بار در ووهان، استان هوبی در چین شناخته شد و در آنجا باعث شیوع وسیع و مداومی شده است. از آن پس بصورت وسیع تری در چین پخش شده و موارد آن در چندین کشور دیگر نیز دیده شده است. ویروس COVID-19 ارتباط نزدیکی با ویروس کرونای خفاش دارد.

هنوز چیزهای زیادی هست که باید در باره نحوه شیوع COVID-19، شدت آن، و ویژگی‌های دیگر ویروس فرا گرفته شود؛ پژوهشهای اپیدمیولوژیک و بالینی در جریانند.

شیوع عفونتهای جدید ویروس کرونا بین مردم همیشه باعث نگرانی بهداشت عمومی است. اوضاع به سرعت در حال تحول است.

ویروس چگونه پخش می‌شود؟

ویروسهای کرونای انسان از طریق قطره‌های آلوده که با سرفه یا عطسه پخش می‌شوند، یا تماس با دستها، سطوح یا اشیاء آلوده از کسی که ویروس کرونا دارد به دیگرانی که با او تماس نزدیک دارند منتقل می‌شوند.

فاصله زمانی بین وقتی که یک نفر در معرض ویروس قرار می‌گیرد تا وقتی که عوارض برای اولین بار ظاهر می‌شوند معمولاً 5 تا 6 روز است، اگر چه می‌تواند از 2 تا 14 روز باشد. به این دلیل، از کسانی که احتمالاً با یک مورد تایید شده تماس داشته‌اند خواسته می‌شود که خودشان را برای 14 روز قرنطینه کنند.

به نظر می‌رسد که بیشتر موارد COVID-19 از کسانی که عوارض داشته‌اند پخش می‌شود. تعداد کمی از افراد ممکن است قبل از ظهور عوارضشان عفونی بوده باشند.

COVID-19 تا چه مدت روی سطوح باقی می‌ماند؟

به گفته سازمان بهداشت جهانی، اطمینانی نیست که ویروسی که باعث COVID-19 می‌شود چه مدت روی سطوح زنده می‌ماند، ولی به نظر می‌رسد که مثل سایر ویروسهای کرونا عمل می‌کند. مطالعات (از جمله اطلاعات مقدماتی در باره ویروس COVID-19) نشان می‌دهد که ویروسهای کرونا ممکن است از چند ساعت تا چند روز روی سطوح باقی بمانند. این ممکن است در شرایط مختلف فرق کند (مثلاً نوع سطح، حرارت و رطوبت محیط).

اگر فکر می‌کنید که سطحی آلوده است، آن را با یک ماده ضد عفونی کننده خانگی رایج تمیز کنید تا ویروس را بکشید و از خودتان و دیگران محافظت کنید. دست هاتان را با یک ژل ضد عفونی کننده الکلی تمیز کنید یا با آب و صابون بشویید. از زدن دست به چشمها، دهان و بینی تان اجتناب کنید.

عوارض آن چیستند؟

بیماران ممکن است تب، سرفه، آبریزش بینی، تنگی نفس و عوارض دیگری داشته باشند.

در موارد شدید تر، عفونت می‌تواند باعث ذات‌الریه همراه با ناراحتی شدید و حاد تنفسی بشود.

من به کشور چین وایران سفر کرده‌ام. چه کار باید بکنم؟

اگر در کشور چین (به استثنای ماکائو و تایوان) بوده‌اید، از آنجا خارج شده یا در ترانزیت بوده‌اید، یا در روز اول مارچ 2020 یا بعد از آن به ایران سفر کرده یا در ترانزیت بوده‌اید، باید:

  • به مدت 14 روز از تاریخی که از چین یا ایران خارج شدید خودتان را از دیگران جدا کنید، و
  • مراقب ظهور عوارض در خودتان باشید.